20100113

Idag har Tove varit här och hälsat på, hon kom vid tio i morse och gick för en liten stund sen. Hon har hjälpt mig att tvätta, eller att bära ner grejer och hålla koll på Melle medans jag tvättade. Sen
kom en mattläggare hit och plingade på för att mäta vårat badrum eftersom vi ska få nytt golv och ny tapet. Jag fick också välja bland en himla massa olika färger hur det ska se ut, det blir ett mörkgrått golv och ljusgrått på vägarna. Jag tror att det kommer bli snyggt! Synd bara att vi inte kommer kunna duscha på hela veckan när dom ska vara här. Toaletten kommer heller inte kunna användas, inte under dagtid iallafall. Men det finns ju en toalett nere vid tvättstugan så man får väl springa dit om det behövs.

Nu vaknade Melle till liv så jag ska gå och plocka upp honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0