20100116

Godmiddag! Jag sitter här med ett par iskalla händer och väntar på att jag ska tvinga mig själv att gå ifrån datorn, vilket kan vara rätt svårt ibland. Jag tänker alltid "jag ska bara kolla det där sen ska jag gå härifrån" men så blir det ju inte riktigt utan det blir oftas "bara en till och så den och den" och sen har det helt plötsligt gått en timme till.
Melle ligger och sover just nu och Simon är iväg på match uppe i sthlm. Han åkte iväg redan innan jag och Melle hade vaknat.
Om ett par timmar så kommer Melles farmor och farfar hit och så ska vi åka iväg och köpa krukor till mina nya blommor och efter det så ska Melle följa med dom hem till Kjula för jag och Simon ska gå på bio sen ikväll när han har kommit hem. Vi ska kolla på Avatar, jag tycker inte att den verkar så särskilt bra men alla säger ju att den är det så då måste jag ju kolla iallafall. Jag hade nog hellre velat sett Snabba cash med min favorit Joel Kinnaman, men den får jag väl se någon annan gång.

Nej nu MÅSTE jag gå härifrån! Jag kan ju inte sitta här helt ofixad och inrullad i mitt täcke när dom kommer hit. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0