20100121

Godmorgon! Jag sitter här i soffan och funderar på vad jag ska göra för nått! Melle ligger och sover redan, han var bara vaken i 45 minuter sen ville han sova igen. Jag skulle kunna ta tag i tvätten som måste plockas undan, fast det är inte så mycket kvar eftersom jag gjorde det mesta igår så det lär ju gå på en svisch.
Idag så ska jag antagligen träffa Oliver om han hinner efter sin praktik, fram tills dess får jag försöka roa mig så gott det går här hemma.
Nu på morgonen så har jag kollat på det senaste avsnittet av andra avenyn, stackars lilla söta rara Liv! Nu måste jag gå och vänta ääända tills nästa tisdag för att se hur det går.
Tvätten nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0