Dålig morgon

Dålig natt också för den delen! Jag somnade runt klockan fyra i natt och gick upp med Melle klockan åtta, jag har alltså sovit fyra timmar i natt. Det känns ju lite väl lite om man jämför med mina tio timmar jag brukar sova annars. Jag är som ett litet barn och behöver sova mycket, om jag inte gör det förstör det hela min dag. Med andra ord är jag inte på världens bästa humör just nu.
Jag försökte få Simon att han skulle ta Melle, jag bad tillochmed snällt och sa att jag knappt hade sovit något inatt. Jag fick ett bestämt svar tillbaka "Nej, jag har match idag!Jag kan ta honom i morgon"! Jaa, stackars honom som har sovit typ elva timmar och fortfarande ligger och sover bara för att han har valt själv att spela hockey. Det var ju faktiskt inatt som jag sov dåligt och ville vila ett litet tag till och inte i morgon natt.

Nu ska jag gå och sätta min på golvet hos Melwin och leka lite så jag kanske blir på bättre humör snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0