Iprenmannen kom och hjälp mig!

Idag har jag vääärldens träningsvärk! Det känns som att det bara blir värre och värre ju längre tiden går, vi får väl se om jag orkar träna sen ikväll, haha.
Idag  har Tovan varit här, därav inget inlägg. (woho nu kom Simon hem!)
När hon skulle tillbaka till skolan så följde jag henne och hennes kompis Ellen som jag typ bor granne med ner till stan så drog jag en sväng där. När jag skulle gå hem igen blev jag omsprungen av ett välbekant ansikte, det var Jocke! Han kommer precis som jag ifrån Malmköping och vi har känt varandra sen vi var små. Han bor ett par gator härifrån så vi bestämde att vi ska ses någon dag. Det känns som om fler och fler flyttar hit, så snart kommer jag väl ha halva Malmköping här inne i stan!
Nää nu måste jag gå och börja med maten.

Tjoflöjt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0