Nyår i efterskott

Godkväll! Nu har jag precis lagt Melle för kvällen och Simon är på träning så jag tänkte passa på att visa er alla nyårsbilder som jag egentligen skulle ha gjort för länge sen, men bättre sent än aldrig brukar man ju säga!

 Älskling och jag!

Heimann tyckte att det var så fint dukat så det skulle bestämt vara med på bild, haha!

 Heimann och (namnet som jag aldrig kan stava till) Kämäräinen!

 Andersson

 Peter sitter och ser söt ut i soffan

 Martin!

 Elin, Ewe och Madde på hörnet

 Heimann, Tove,Malin,Dan,Simon och Madde

 Dan och Simpa!

 Ewe, Jag och Madde

Jag, Heimann och Tove

 Älsklingen ser snygg ut, haha!

 Martin,Dan, Heimann, Kämäräinen HAHA och Elin!

 Den här bilden får avsluta kvällen, HAHA! Stackare...

Nu har jag lagt upp bilder för resten av året!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0