Friday I´am in love

Äntligen fredag! Idag är det Simons hockeyfria dag så kväll ska vi äta massa god mat och kolla på let´s dance och ha mysigt. Just nu är det bara 0,1 minus ute så det kommer ju nästan kännas som sommar sen när jag och Melle ska gå ut och gå. Jag sitter och funderar på vart vi ska gå någonstans, jag har inte riktigt hittat någon lagom lång runda än. Den som jag brukar gå nu känns lite för kort för min smak.
Igår när Simon kom hem från jobbet låna vi en bil av hans mamma och pappa och åkte iväg och köpte lite nya blommor. Nu kommer det se ut som en riktig djungel här hemma. Jag bara väntar på att Melle ska få för sig att han har blivit förvandlad till en apa, haha!




Dock ska dom ju inte stå sådär och krukor ska inhandlas också!

Nu väntar duschen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0