Godmorgon!

Redan fredag idag, den här veckan har gått riktigt fort! Jag har precis kollat efter lägenheter och tyvärr hittade jag ingen bra idag heller. Vi lär ju få flytta till årby, nyfors eller torshälla, det är typ bara där det finns lediga lägenheter men där vill jag absolut inte bo så vi får nog stanna kvar här ett tag till.
Idag ska jag och Melle gå ut en sväng och så ska vi handla lite, mer än så har vi inte planerat. Jag kanske ska träna lite och sen ikväll blir det fredagsmys.
Usch nu vart jag hungrig! Det blir alltid så när jag går hemma så glömmer jag bort att äta och sen helt plötsligt så blir jag akuthungrig och måste springa till köket innan jag dör. Så aa nu ska jag gå ut till köket och äta lite frukost!

Kommentarer
Postat av: Jonna a.k.a Luddes mamma

haha, inget ont om torshälla ;)

2010-01-22 @ 21:42:03
URL: http://jonnalantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0