Hey baby

Hello people! Woho vilken härlig kväll jag har haft, har varit på vääärldens roligaste fest med en massa snygga människor alla med rockabilly-look! Jag är så fruktansvärt full så jag ramlar nog av stolen snart!




Fast egentligen så har jag bara varit ensam hemma. Det blev inget fredagsmys för Simon for iväg på något skit med sina jobbarkompisar och Melle somnade tidigt. Då passade jag på att ha lite enligt mig kvalitetstid med mig själv, mitt smink och alla hårprylar! Sånt tycker jag om, att bara kunna sitta helt själv med lite musik och stirra på sig själv i spegeln i timmar, vardagslyx kallar jag det! Jaa så nu när jag har fixat mig färdig så ska jag tvätta/plocka bort allt och sen gå och lägga mig. Jag brukar ofta få höra att jag är så duktig med smink och hår och allt sånt och alla undrar hur jag har lärt mig allt. Här har ni svaret: Måååånga timmar framför spegeln med mycket prova på och trixande, jag bara kan helt enkelt, jag säger som Lotta på bråkmakargatan "Jag kan så mycket jag"haha!

Nu ska jag nog gå och sova tror jag!

Ps. På bilden längst ner i mitten kan ni skåda vad som troligtvis är världens största smilegrop. Ds

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag trodde först att du varit på fest :) Såg knappt ut som du på bilderna.

2010-01-23 @ 13:55:36
URL: http://schkmidt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0