Jag säger bara en sak! Människor!

Ibland blir jag bara såå trött på folk, på sånna som bara tar och tar och tar utan att ägna en enda tanke på någon annan. På sånna som tror att det är dom som är jordens mittpunkt och att ingen annan betyder ett skit. På sånna som "bryr" sig och vill träffas när det egentligen bara är för den egnas skull för att dom behöver hjälp med något. På sånna som bara slänger ur sig vad som helst utan att ens fundera på hur andra kommer att reagera.
På sånna som medvetet gör saker som sårar någon annan.
Just sånna där människor får mig att undra om alla människor faktiskt äger en hjärna att tänka med?

Om du känner att just du är en sånn där människa så kan du lika gärna hålla dig borta för då har jag ingen anledning att ödsla någon tid på dig!


Kommentarer
Postat av: nattis

håller verkligen med!

<3

2010-01-03 @ 17:10:22
Postat av: Karin

Alla mina vänner som var så har jag slutat umgås med :) Man känner sig så utnyttjad efteråt så det är inte kul att träffa dom.

2010-01-05 @ 00:33:04
URL: http://schmidt.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0