Kill

Mhm! Jag sitter här och väntar på att Simon ska komma hem ifrån sin träning, vilket borde vara om ungefär en kvart eller så. Jag har suttit och kolla på PH avsnitten som gick på tv igår för jag missade nämligen det då. När det ÄNTLIGEN kom in lite ögongodis i huset så åker han såklart ut direkt, det är ju typiskt! Jag som trodde att jag skulle få ha lite snyggt att titta på, men icke.
Annars har det inte hänt någon så värst spännande ikväll. Jag pratade en stund med Elin förut och planerade inför lördagen, då vankas det nämligen 20-års fest för Dan(hoppas han inte läser eftersom det ska vara en överraskning, haha). Det kommer nog bli kul tror jag, undra jag vad jag ska ta på mig?Kanske nyårsblåsan som inte längre är någon nyårsblåsa utan bara en vanlig klänning. Det blev ju inte av att jag tog på mig den utan valde istället det lite varmare alternativet som ni sett på bild tidigare. Så klänningen hänger fortfarande i min garderob med lappen kvar stackaren. Eller så kanske jag ska ta på mig något hemmagjort, haha det där lät konstigt som om jag skulle komma med en klänning gjord av spagetti eller nått sånt, haha!

Nej nu kom Simpan hem, nu blir det sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0