Lördag kvällen

Ojojoj vilken kväll! Det var hur roligt som helst igår, det var verkligen lyckat. Jag och kanske 15(?)killar samlades utanför Dan och gick i samlad trupp och sjöng jamåhanleva så det ekade i hela trapphuset. När vi kom in i lägenheten var alla brudarna där och efter ett tag kom resten av killarna dit också. När alla hade lyckats hängt av sig alla jackor och sånt så kikade jag in i vardagsrummet och till min stora förvåning så sitter Bella där!(Kompis från Malmköping sen lääänge länge). Hon och Dan är fejksyskon men jag hade absolut inte trott att hon skulle vara där. Så vi hängde ihop som två plåster hela kvällen och satt och fnissade som två trettonåringar barnsliga som vi är. Vi blev bjudna på massa god mat och dricka och sen for vi till nybron där vi hade bord med champagne och frukttallrik. Där blev det dans och skratt och prat för att mot senare timmar dra oss tillbaka hem till Dan där det blev efterfest. När ögonlocken började bli tillräckligt tunga så drog vi oss hemmåt med ett litet stopp på corner där jag blev erbjuden att följa med två killar till Sthlm, mitt svar då? Ehm jag skulle inte tro det! När vi kom hem vart det sängen och vi slocknade rätt fort båda två.
Och nu sitter jag alltså här och Melle kom nyss hem ifrån sin farfar och farmor. Simon är iväg på träning just nu och jag ska börja plocka ut allt ur badrummet för i morgon så ska dom komma för att byta kläder på golv och väggar!




Sara, Bella och Jag!

Kommentarer
Postat av: Sara

Heta bruds ;D

2010-01-24 @ 18:58:15
URL: http://ahlstromsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0