Min nya bästis Paris!

Igår när jag och Simon hade gått och lagt oss började vi prata om vårat drömhus och hur det skulle se ut(sen när vi är rika och har råd). Simon(nörden) ville ha ett eget spelrum, såklart! Och jag ville ha en jättegarderob med en syhörna. När vi sen hade sagt godnatt och somnat började jag drömma. Här kommer alltså drömmen:

Jag var nere på stan och sprang helt plötsligt på Paris Hilton, hon frågade mig om jag visste någonstans där hon kunde gömma sig ifrån allt folk för hennes pojkvän letade efter henne och skulle döda henne. Snäll som jag är sa jag att hon kunde följa med mig hem. Då frågade hon var jag hade bilen och jag svarade att vi inte hade någon bil. Då kollade hon på mig som om någon hade dött och tyckte så synd om mig,haha. När vi kom hem till mig tyckte hon ännu mer synd om mig att vi bodde i en lägenhet och inte hade ett stort hus med pool och allt sånt där. Då sa hon att hon ville ge bort alla sina pengar till mig. Till svar sa jag "jag tror du måste nypa mig i armen" så det gjorde hon och jag vaknade inte, yes det var ingen dröm! Men helt plötsligt fick jag en smäll på armen och vaknade med ett ryck.
Det var Simon som råkade armbåga mig i sömnen. Min första tanke var "aj faan" och min andra var "Neeeeeej, det var bara en dröm!"

Hahaha, helt sjuk dröm! Jag låg där och fnissade lite och sen somnade jag om igen och sov gott resten av natten.
Nu frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0