Nöff nöff

Idag har vi varit iväg med Melle och tagit andra grissprutan, även fast det typ är över redan så kändes det ändå lika bra att pallra sig iväg och ta den andra också. Det tog typ en timme för att det var världens kö och sen när vi skulle därifrån tog det en halvtimme att komma ut ifrån parkeringen bara för att det var så mycket folk som åkte åt alla håll och kanter, alla snödrivor överallt gjorde inte det hela bättre. Sen på eftermiddagen så har vi varit hemma hos Alex(Simons kusin) som fyllde 20år idag. Nästa månad är det Simons tur att fylla 20 och månaden därpå är det min tur, och så har vi ju lillskiten som fyller 1år 11 dagar innan mig. Hela våran lilla familj fyller år inom loppet av en månad, ungefär iallfall! Vi ska nog fira alla tre på en och samma dag så vi slipper äta tårta varannan vecka.

Just nu är Simon iväg på träning och Melle har tagit en nap, vi får se hur länge han tänker sova, med tanke på sprutan så kanske det blir ett tag extra än vanligt! Det känns som att det är det enda som jag skriver "Simon tränar, Melle sover" men det är bara för att det är då som jag passar på att skriva för då har jag lite tid för mig själv och kan göra vad jag vill.

Undra jag om jag ska ta och diska lite nu...fast soffan ser rätt skön ut och diska är ju Simons jobb här hemma..he..he!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0