Se men inte röra

Det är visst inte bara jag som är trött idag! Melle sov jättelänge förut och nu börjar han bli trött igen, han sitter och piper med tummen i högsta hugg. Det vart aldrig någon promenad förut utan Melle fick en dusch som för övrigt inte alls är lika roligt som ett bad, så ett badkar i nästa lägenhet är ett krav, och sen rensade vi(läs jag) bland Melles ALLA kläder, för varje ny hög jag vek ihop kastade han runt kläderna igen, skitunge! Jag hittade massor av kläder som jag inte kommer ihåg att han har och en del hade tilllochmed prislappen kvar, ooups! Det blev en stooor hög med kläder som har blivit för små så dom ska ner till förådet och även i den högen finns det endel oanvända plagg, tyvärr! Han fick så himla mycket kläder i storlekarna 62-68 så vi har inte hunnit med alla vilket är lite synd.

Jag måste bara berätta vad gullungen gjorde igår!
Vi har ju som sagt en stereo som har en glasdörr framför sig som Melle gillar att pilla på som jag har skrivit om förut några gånger. Den ställde han sig upp mot igår och då kollade jag på honom och sa "neej Melwin den där får du inte ta på" han kollade på mig och sen satte han sig ner på golvet istället. Några sekunder senare ställde han sig upp igen och kollade på mig och jag kollade tillbaka på honom, då skakade han på huvudet och så satte han sig ner och kröp därifrån, haha! Det såg ut precis som han tänkte "nej juste den fick man ju inte röra"!

Nu börjar det nog bli dags för en liten nap för pojken och för min del lite läsning av veckans NU som damp ner bland posten för en stund sen. 

Kommentarer
Postat av: Karin

ÅÅH lycko :) Själv får jag traska iväg till affären när jag vill läsa veckans nu. Jag ska nog oxå prenumera för jag har aldrig koll på vilken torsdag den kommer ut.

Jag äter vitaminer mot min trötthet som faktiskt hjälper när jag kommer ihåg att ta dom. Dom heter kvinna och finns på apoteket :)

2010-01-15 @ 10:47:56
URL: http://schkmidt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0