Slav sökes

Usch vad trött jag är idag! Även fast jag somnade tidigt och sov bra inatt känner jag mig ändå helt förstörd. Tur att jag hann ta hand om största delen av tvätten redan igår. Annars brukar jag ju tvätta allt första dagen och andra dagen så viks, stryks och plockas allt undan men jag hade ingenting för mig igår när Melle hade somnat så då vek jag allt då istället så idag är det bara lite som ska strykas kvar.
Det är nog bäst att jag sätter fart nu direkt medans Melle sover middag och sen när han vaknar får jag väl tvinga mig själv ut på en promenad!

Kommentarer
Postat av: tove

du får köpa mig!

2010-01-14 @ 13:52:13
Postat av: Sandra

Vad bra!10 spänn? blir det lagom;)

2010-01-14 @ 14:38:35
URL: http://sanjon.blogg.se/
Postat av: Karin

Så du blir också trött fast du sovit :P Trodde jag vart så jäkla trött för jag väger så mycket.

2010-01-14 @ 15:05:42
URL: http://schkmidt.blogg.se/
Postat av: Mathias

Hejsan! Jag läste din blogg och jag blir gärna din slav. :) Jag gör allt du beordrar mig att göra.

Är väldigt lydig och snäll slav.



Mvh Mathias

2010-12-07 @ 12:45:22
Postat av: Jonas

Hej.

jag är gärna din slav. Jag är också massör.



Jonas

2011-03-19 @ 10:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0