Sometimes

Klockan är redan tolv och jag har gjort absolut ingenting idag! Jag har haft så mycket för mig på senaste tiden så jag kände att en slödag kan väl inte skada. Jag kanske tar mig en promenad senare om jag känner för det.
Jag har precis suttit och kollat runt på lite lägenheter, jag hittade såklart ingen som passade. Däremot var det en som jag trodde skulle passa bra som ligger bara ett par hundra meter härifrån, men när jag läste lite mer noga så stod det att det var ett genomgångskök. Det betyder alltså att man inte kan ha något bord i själva köket utan istället måste ha ett helt rum som matplats, vilket känns ganska så onödigt. Så jaa, jag får helt enkelt fortsätta leta.
Nu ska jag fortsätta med att göra ingenting och vänta på att Melle ska vakna så vi kan busa lite sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0