The backup

Igår kväll var jag iväg och kollade på Simons hockeymatch tillsammans med grabbarnagrus(heimann och dom). Den var slut vid elva så det vart rätt sent innan man kom i säng så jag var sådär lagom trött i morse när Melle vaknade. Dom vann matchen med 9-2 och Simon gjorde mål, NHL nästa! Under matchens gång fick jag en slängpuss och en mördarblick ifrån ett par spelar på isen. Pussen var från Simon och mördarblicken var från hans dubbelgångare nian. Han är helt otroligt lik Simon på plan, det är nästan läskigt, det enda som skiljer dom åt är färgen på tandskyddet och tröjnummret och det är ju inte alltid man ser det så jag får alltid stirra lite extra för att se vem av dom det är,haha. Antingen fick jag blicken för att han inte vill att jag ska stirra på han eller så råkade han bara kolla så, jag väljer nog att tro på det sistnämnda, hoho! När vi kom hem sa jag till Simon att nian får bli min backup ifall Simon dumpar mig för dom ser ju iallafall likadana ut, haha!

Tur att jag gav golvläggaren en nyckel igår så att han kunde gå in själv i morse så jag slapp gå upp när han kom.
Om jag har tur så kommer badrummet kanske att bli klart redan i morgon, hoppas hoppas hoppas! Fast iofs så är det ju rätt trevligt att ha någon att prata lite med om dagarna, haha.
Just nu sitter jag och väntar på att Melle ska vakna så att vi kan gå ut och gå snart, fast det bli en låååångsam promenad så jag inte blir varm, vi har ju inte någon dusch här hemma nu! Snusk

Kommentarer
Postat av: tove

lika knäpp som vanligt haha ;D

2010-01-26 @ 16:21:36
URL: http://tlmkarlsson.blogspot.com
Postat av: Petra

sv: det är bra med mig men lite trött efter skoldagen och shoppingkvällen

2010-01-26 @ 19:55:39
URL: http://petrasjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0