Tidig morgon

Satan vad jag är trött! Jag gick upp klockan sju idag(!) bara för att dom ska komma hit och börja med renoveringen av vårat badrum. Dom sa att dom skulle komma runt halv åtta ungefär men dom har inte kommit än så nu är jag sur för att jag gick upp förut när jag kunde ha legat kvar ett bra tag till. Jag tror att Melle börjar vakna till liv där inne i sovrummet nu för han göra såna här sträcka-på-sig-ljud. Nu ska jag nog ta upp honom och fixa lite godmorgon välling och sen lägga mig i soffan med honom på magen och mysa lite(och kanske vila lite), i vanliga fall brukar vi ju inte gå upp förnsen vid nio!


Kommentarer
Postat av: Tessa.

Vad är det för firma som är hos er då:)?

2010-01-25 @ 17:10:55
URL: http://avaritia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0