Titta där

Jag gillar inte snor, det är jobbigt!

Jag och Melle var nyss ute på en promenad, vi följde först Simon till ishallen för han skulle ha träning, sen gick vi till hemköp och handlade lite och sen traskade vi hem igen.

Nu plingar det på dörren, ett ögonlock!........Det var Dan och Malin som kom, dom skulle hämta lite grejer från nyår. På tal om nyår, det var hur kul som helst, vi åt massa god mat och skrattade massor och lekte lekar, dansade and so on! Det enda jobbiga var väl att alla höll på att dö ute i kylan när vi skulle kolla på alla raketer.
Det blev för ovanlighetens skull en massa bilder också, men det har jag inte tid att lägga upp nu, så det får vänta lite!

Nu ska jag ta mig ut till köket och baka lite muffins!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0