Vi kommer bli kvar förevigt

Jag har precis tagit en lååång varm skön dusch! Jag har längtat hela dagen men inte riktigt haft tid men nu när Melle gick och la sig så passade jag på. Matte och Peter har varit här ett tag nu på kvällen och hälsat på men för ett tag sen traskade pojkarna iväg till sin träning. Så nu är jag helt själv, rätt skönt faktiskt haha!

Förut idag var jag alltså iväg och smygkollade lite utanför lägenheterna. Den ena så rätt så fin ut, men sen när jag kom hem igen så kände jag bara "neeej, jag vill inte bo där jag vill vara kvar här". Vi har kollat runt på lägenheter ett tag nu och det känns skitbra när man sitter och kollar på nätet men sen när man kollar förbi på riktigt får jag världens ångest och ångrar mig. Så idag när Simon kom hem från jobbet och jag sa att jag inte vill bo där borta så suckade han högt och sa "vi kommer ju aldrig kunna flytta om du ska hålla på sådär" och det är nog rätt sant. Men någon gång måste vi ju flytta och med någon gång så menar jag innan det här året är slut så jag får sluta med sånt där larv nu!

Nu ska jag föna håret och sen blir det PH och sen sängen när Simon kommer hem från träningen!


Kommentarer
Postat av: Karin

Jag var också sådär kräsen innan vi hittade några lägenheter som dög. Skriv en lista med det du tycker är viktigast. Jag tyckte barnvänligt område var viktigast och att lägenheten skulle vara fräsch.

2010-01-13 @ 06:51:47
URL: http://schkmidt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0