Äntligen onsdag

Sitter och väntar på att Melle ÄNTLIGEN ska komma hem igen, har saknat lillfisen!Jag ska pussas och kramas med honom resten av dagen!

Igår när Simpan kom hem från jobbet så blev vi bjudna hem till Åteg på grillkväll tillsammans med resten av gänget. Trevligt trevligt! Fast Simon var tvungen att åka hem ganska så tidigt eftersom att han skulle upp och jobba idag, jag däremot åkte inte hem så tidigt. När det blev dags för hemgång fick jag åka "taxi" på Jimmys pakethållare, inte skööönt! Trodde mitt arsle skulle ramla av när vi kom fram, haha. Det var trots allt hela vägen ifrån Hällby. Fast om jag tänker efter så blir jag ju hellre skjutsad än att få sitta och trampa själv, slö som jag är haha.
Nää om jag kanske skulle ta och stoppa något i magen innan jag svälter ihjäl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0