Hallå bloggen

Nemen har jag en blogg? Det hade jag helt glömt bort!

Det har varit för fint väder för att sitta vid datorn, plus att jag har haft alldeles för mycket att göra senaste tiden. Fast nu kommer jag knappt ihåg vad jag har haft för mig, guldfiskminne..
Jag har ju iallafall varit i Västerås hos Tessa och så har Tovan sovit här och mamma har varit och hälsat på, lika trevligt som vanligt att träffa dom.
Igår åkte Jag , Melle, Simon, hans föräldrar, Daniel och Emma ut till Simons föräldrars sommarstuga. Där käka vi mat, spela kubb(jag och Simon vann över Daniel och Emma) och sen badade Melle i sjön där ute. Han är inte direkt rädd för vatten. Han bara traskar rak ut och så håller han på och stoppar ner ansiktet i vattnet och skrattar massa hela tiden, knäppjök!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0