Ljusbrun my ass!

Fan vad irriterad jag är just nuuu! Jag har hållt på och färgat och fixat med mitt hår nu ett par dagar, först avfärgade jag det ett par gånger eftersom att aa jag var ju svarthårig förut och sen nu skulle jag färga det med en ljusbrun färg. Jag blev fan nästan svarthårig igen!!! Okej kanske inte svarthårig men typ mörkbrun men jag vill inte ha mörkbrunt det var därför jag köpte LJUSbrun färg. Jävla skitgrejer! Men nu får det fasen vara såhär för jag vill liksom inte börja om från början igen och typ göra så att jag tappar allt hår. Hellre mörkhårig än hårlös, faktiskt.

Nu ska jag äta ett kilo godis och tycka synd om mig själv!

Kommentarer
Postat av: Tessa - gravid.

Men fan vad kasst att det inte blev som du ville :O Jag färgade mitt igår efter att ni hade åkt hem, blev mörkt som vanligt hihi :D Stört nöjd ;) Willys billigaste hårfärg blev det hihi (a)

2010-07-10 @ 23:00:54
URL: http://avaritia.blogg.se/
Postat av: Karin



Vi har flyttat ut till hällby :)



2010-07-12 @ 21:36:58
URL: http://schkmidt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0