Mr lonely

Ojojoj länge sen sist! Melle är på en liten minisemester i Malmköping just nu så eftersom att vi har varit "lediga" så har vi passat på att göra saker utanför hemmet=ingen tid till datorn. 
I söndags gick jag och Simpan på bio med Hanna och Åteg, mys! Vi kollade på Knight and Day, den var bra och jäkligt rolig. Igår tog jag tåget till Västerås för att träffa Tessa. Vi var ute i solen och pratade skit hela dagen, hur skönt som helst. Det blev mindre skönt sen på kvällen när jag kom hem och upptäckte att jag hade bränt mig på ryggen, buhu.
Jag följde även med henne och Jonas på husvisning. Det var lite spännande, huset var jättefint och låg ute på landet. Ett perfekt hus för dom! Dock skulle inte jag vilja bo där, det var för mycket vitt och för mycket landet. Jag har redan avklarat den biten. Jag vill hellre bo i stan.
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, visserligen har redan halva dagen gått men iallafall. Jag vaknade för inte allt för många timmar sen så det känns som att det fortfarande är morgon. Simon jobbar ju och Melle är ju som sagt inte hemma så idag är jag Mr lonely, fast det är rätt skönt faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0