Pw

Puuuh, har precis varit ute och tränat! Det var bra jobbigt idag, fast det gör ju bara att det känns ännu bättre nu efteråt så det gör inte så mycket faktiskt. Simpan ringde nyss och sa att dom skulle sluta tidigare idag så han är påväg hem nu, inte mig emot!
I morse fick jag sovmorgon av Melle snäll som han är. Jag vaknade halv tio och då låg han fortfarande och sov med rumpan i vädret och tummen i munnen som vanligt.
Idag har vi inte några planer på vad som ska göras förutom att grilla sen ikväll. Fast när det är dåligt väder ute så känner man sig inte så sugen på att göra saker, kanske blir en filmkväll. Har en del filmer som vi inte har kollat på än. Sen så snodde jag med mig några säsonger Desperate housewives av Tessa när jag var där sist, så det har jag att kolla på också.

Men nu ska jag nog käka lite frukost/lunch och ta mig en dusch!

Kommentarer
Postat av: Tessa - gravid.

Du kommer att märka att desperate housewives är bäst :D

2010-07-25 @ 20:27:48
URL: http://avaritia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0