Tidig morgon

Idag är jag braa trött! Melle vaknade redan halv sju i morse, alldeles för tidigt enligt mig! Visserligen så ville han bara käka lite och mysa framför barnprogrammen ett tag sen ville han sova igen. Jag la mig ett tag till jag med, det behövdes. Idag har jag och Melle inga planer alls fast det är väl lika bra att vi inte har det för det regnar ju ute.

I morgon går Simpan på semester och ska vara hemma i tre veckor, lite skönt! Sen på måndag så tar vi med oss farmor och åker upp till Gävle. Jag har en känsla av att Melle kommer trivas bra där, vi ska ju bo ute i min farmors systers sommarstuga och han gillar ju att vara på landet. Vi var ju där förra sommaren också men då var ju Melle bara några månader så han låg mest på en filt och flaxa med armarna hela dagarna. Jag tror vi får räkna med lite mera fart i år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0