Back in the days

Hallu!

Om någon timme så drar vi oss ut mot bilen och åker upp till Gävle och sen kommer vi hem någon gång vid slutet på veckan. Vi har inte riktigt bestämt hur länge vi ska vara där än.
Har väl inte sådär jättemycket mer att skriva tänkte bara säga hejdå så att ni inte tror att jag är död eller nått!

Och så tänkte jag slänga in ett par bilder från den gamla goda tiden, sitter vid farmors dator nämligen och där kan man hitta lite smått och gott:Phaha jag skämms bara jag tänker på det!


Hur gammal kan jag vara här..typ 16 kanske!Så jäkla snyggt och vara blond och ha typ svart utväxt..not!



Jag ser ut att ha haft ett väldigt händelserikt liv som 15-16åring, haha!



Som sagt väääldigt händelserikt!


Det är nog lika bra att jag slutar här innan vi kommer till dom hemska bilderna, haha!
Puss på er vi hörs!

Ps. blogga inte när jag är borta då får jag så mycket att läsa när jag kommer hem, hehe!

Kommentarer
Postat av: Tessa - gravid.

Hihi jag tänker blogga massor ;)

2010-07-26 @ 08:07:35
URL: http://avaritia.blogg.se/
Postat av: Tessa - gravid.

Du har fått en blogg-award inne hos mig :) Kramar♥

2010-07-31 @ 15:51:19
URL: http://avaritia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0