bio, party, kalas, stranden och mat!

Dååålig uppdatering!

I fredags åkte Melle till Malmköping medans jag och Simon stannade kvar i stan för att gå på bio. Vi kollade på Eclipse, jag tyckte att den var bra och Simpan tyckte att den var dålig. Jag tycker att den var den bästa av dom tre twilight filmerna. Fast jag är ju inget jättefan som resten av alla tjejer i världen, jag tycker inte att Edward och Jacob är speciellt snygga heller om jag ska vara ärlig.
Sen på lördag morgonen åkte jag hem till Eva och Krister och hjälpte till att sätta nytt kakel i deras kök. Det blev snyggt!
När det var färdigt så åkte jag och Simon till Malmköping där Hosjöopen var i full gång. För er som inte vet vad det är så är det en volleyboll turnering som är varje år. Där bjuds det på massa snygga killar och tjejer i badkläder, musik och såklart volleyboll. Kan inte bli så mycket bättre! Hälften av alla som är där är sådär lagom fulla redan tidigt på förmiddagen så en god stämning är ingenting som saknas.
När klockan blev fem så for hela tjocka släkten hem till min gammelmorfar och gammelmormor som har fyllt år. Där fick vi massor med god mat och det blev tävlingar och allt möjligt, lika roligt som vanligt. När Melle blev alldeles för trött åkte jag och Simon hem med honom till farmor där vi alla tre skulle sova. När vi hade nattat honom så var det bara att svira om till partykläderna och sen gick vi hem till Tove. Där var alla lagom fulla och glada. När alla hade fått bra självförtroende och blivit riktigt snygga så gick vi vidare till Wärsan på after beach. Där var det Dj och live band på olika våningar och vi sprang där upp och ner och dansade och pratade med gamla och nya vänner. När det stängde blev det käk på Venezia och sen runt tre tiden tog vi oss hem till Farmor och smög in tysta som möss och kröp ner i sängarna. När jag hade fått sova i 2-3 timmar vaknade Melle och då var det bara att stiga upp igen. Fast farmor var uppe hon också så jag kunde ligga och små sova lite på soffan.
När Simon hade vaknat till liv så kom Mamma in och så gick vi ner till sjön och solade och badade. Melle bada mest som vanligt! Efter sjön blev vi bjudan på mat hemma hos farmor och min kusin Robin dök upp och stannade kvar ett par timmar. Sen började kvällen närma sig och det blev dags att åka hem till stan igen fast först åkte vi förbi Simons mamma och pappa ute i Kjula och blev bjudna på mat en gång till.
Efter det åkte vi hem till lägenheten och låg halvdöda framför tvn tills det var dags att gå och sova.

Och nu är det måndag igen och Simon jobbar och jag har ingenting för mig idag, rätt skönt faktiskt med tanke på att helgen var så fullspäckad med grejer hela tiden.
Kanske ska gå ut och sätta mig på balkongen en stund medans Melle sover!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0