Vad hette du nu igen?

Jag är sjuuuukt seg i huvet idag! Det hänger liksom inte med för fem öre! Känns som om jag borde gå och lägga mig och inte gå upp förnsen i morgon ungefär.
Idag har jag inga planer alls, jag hade planer men det blev inte av. Tar det i morgon istället, blir bättre då!
På fredag ska jag och Melle ta tåget till Västerås för att hälsa på Tessa och bebisen i magen, ska bli roligt! Saknar henne nu när vi inte ses så ofta. När vi först blev vänner i gymnasiet träffades vi varje dag i skolan och dom flesta helger också. Sen i tvåan började vi ha praktik så då träffades vi bara tre dagar i veckan och kanske någon gång på helgen, både hon och jag hade ju skaffat oss våra killar så vi var ju tvungna att ge lite tid till dom också. Sen i trean blev det ännu mer praktik så då blev det bara två skoldagar kvar och någon gång i veckan på fritiden. Sen flyttade jag in till stan då tog det fart igen och vi började umgås mera men sen efter några månader så flyttade hon iväg till Västerås och nu finns det inte så mycket tid längre. Men nu under sommaren så är hon ledig och jag är ju hemma så nu ses vi lite mera. Vi får ta vara på dom tillfällen vi får, men det allra bästa skulle ju vara om hon+ familj kunde flytta tillbaka till stan igen. Jag försöker övertala så gott det går, haha;)
Jag är lite små nervös över tågåket med barnvagn. Jag är ingen van tågresenär så jag har inte lyckats smygkolla på någon hur man ska ta sig till med vagnen på tåget, jag är mer för bil, buss och taxi!

Kanske skulle ta och färga håret idag, skulle behövas! Måste bara kolla om jag har någon färg kvar här hemma först!

Kommentarer
Postat av: Tessa - gravid.

Jag tycker inte heller om att vi knappt ses längre :( jag saknar er!! Det är jättetråkigt att bo här i västerås, buhu :'(.. Håller tummarna för att er tågresa kommer att gå bra på fredag hihi :D ♥

2010-07-07 @ 13:00:47
URL: http://avaritia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0