Akidagain

Jag har tråååkigt! Simpan är och tränar och Melle har precis somnat, vilket betyder att jag inte kan gå ut. Visserligen så har jag varit ute hela dagen redan men det är ju så skönt att vara ute nu när det är så fint väder. I morgon åker vi till Malmköping över helgen. Tänkte fira midsommar där. Fast det ser ut som om midsommarkvällen/natten blir på olika håll. Simons kompis ifrån "kjulagänget" fyller år så han ska nog åka dit. Men jag tänkte nog stanna kvar i köpingen istället, vi får väl se vad som händer. Det finns väl alltid någon rolig fjortisfest nere vid hosjön som man kan gå till.....eh..skoja! Jag tror nog att jag har blivit liiite för stor för det.
Kanske skulle ta lite kort på alla fina grejer jag köpte när jag var utomlands, bättre sent än aldrig brukar man väl säga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0