Baby, jag är hemma nu!

Hallu! Ingen fara mina vänner planet störtade inte, har bara varit lite upptagen med att träffa vännerna sen vi kom hem. Vi klev in genom dörren runt tolvslaget på fredagkvällen och då blev det bums i säng. Sen på lördagen åkte vi hem till min mamma och pappa en snabbis och lämnade av Mellemus. Sen in till stan och skynda sig att fixa sig i ordning och så bar det av hem till Malin där det var poolparty med en massa folk. Såklart blev det krogen och hela köret efter det. Igår spenderades nästan hela dagen framför Vampire Diaries. Vi missade ju ett avsnitt nu när vi var borta så vi tänkte kolla på tv6play men det funkade inte så vi laddade ner det istället. Men sen så råkade vi ju se att dom hade ända till avsnitt 22(vi skulle ha 16) så vi kunde ju inte hålla oss ifrån att kolla på allihopa. Då var jag lycklig och glad, nu ångrar jag mig som fan!Haha. Jag blir alltid så, att när man kollar på någonting som går på tv så måste jag kolla på det på just tv och inte ladda ner och kolla i förväg. Det funkar inte så, det är fusk! Så nu sitter jag som sagt här och ångrar mig att vi kollade på alla avsnitten igår. Fast det behöver ju inte stoppa mig ifrån att kolla sen på tv också, det är ju faktiskt så pass bra att man kan kolla flera gånger!

Jag har en massa bilder ifrån resan som jag tänkte visa men det får jag ta lite senare eller kanske i morgon för nu vill Melle ha lite mat i magen!
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0