Clothes of Spain

Fixade bilder på kläderna igår men hann aldrig lägga in dom då för Simpan kom precis hem från träningen när jag tänkte göra det så dom kommer nu istället. Fast inte riktigt allt för jag kunde inte hitta alla plagg, hehe.


Skitsnygga skor! Dom till höger fick man skosmycken med som ni kanske ser att jag har satt på den ena skon. Bara att klicka dit eller ta bort så ser dom ut som helt olika skor, perfekt!


Shorts, köpte även ett tredje par fast i en annan färg men dom är på lagning hos min farmor för när vi kom hem upptäckte jag att sömmen hade släppt. Troligtvis var det så när jag köpte dom utan att jag såg det.


Snygga jeansshorts


Virkad bikini, har varit ute efter en sån i flera år men har aldrig hittat någon bra men när vi gick in i den första butiken så hängde den där och vänta på mig!


Världens skönaste kjol, känns nästan som att man är naken när man har den på sig, haha!


En till kjol


Och en till..

En söt klänning!

Det var väl allt som kom med på bild! Kunde ha köpt hur mycket som helst där nere, det var verkligen bra shopping där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0