Dagis

Mellefis har fått dagisplats nu, fan vad skönt! Visserligen så blev det 2:a handsvalet men det gör ingenting för det verkar ändå vara ett bra dagis. Nu är det bara min framtid kvar att fixa, måste börja söka jobb snart. Av någon anledning så har jag fått för mig att det kommer gå lätt att få ett jobb, vi lär väl märka sen hur det går.

Någon lägenhet blev det inte iallafall! Dom hade gett bort den till någon annan, jävla skit. Bara att leta vidare, vi lär väl hitta en som duger när vi är typ 40.

Jag är rastlös nu! Blir alltid det typ den sista timmen innan Simon kommer hem från jobbet. Jag går ju liksom här och saknar honom hela dagarna och sen på slutet så tänker man "nu kommer han snart hem" och kollar på klockan varannan minut. Då känns det som att tiden går såååå långsamt och då blir jag rastlös.
Jag ska nog gå ut på ballen och sätta mig i solen och vara rastlös där istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0