Hallu!

Jag är vid liv igen! Fyfan vad dåligt jag har mått, men nu är det iallafall nästan helt bra igen. Tur det för idag kommer Tovan hit och ska sova här tills på lördag när hon ska ta studenten.
Ikväll när Simpan kommer hem från jobbet så ska vi iväg och kolla på en lägenhet. Jag hade nästan gett upp det där med att vi skulle hitta någon lägenhet när jag helt plötsligt såg att det fanns en ledig som stod där och väntade på oss några hus längre bort på gatan. Så vi ringde direkt och ska som sagt få komma och kolla på den ikväll. Hoppas fan att den är bra nu, och sen att vi får den då såklart!

Nu ska jag käka frulle och sen tänkte jag slänga in lite bilder ifrån resan om jag hinner med det! Juste, jag måste ju ringa till försäkringskassan och friskanmäla mig kom jag på nu! Det måste jag göra nu direkt så att jag inte glömmer bort det som jag gör med allt annat, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0