Happy home!

Hemma från lägenhetstitten!
Den var skiiiitfin! Precis i min stil, jag vill bara ha den NU!
Jättefina tapeter och köket var stort och fint. Fint fint fint allt var fint! Det var bara ett minus och det var att ballen var i det lilla rummet som alltså är tänkt för Melle. Men om vi kan klämma in våran säng där istället så blir det toppen! Det bästa av allt är ju att det inte är någon annan som har hört av sig till dom heller så då måste det ju vara vi som får den annars blir jag faa-aan arg! Men nu är jag lycklig och hungrig så ska kila till köket och firra käk!

Hörs!


Kommentarer
Postat av: Tessa - gravid.

SAKNAR DIG MED BABY ♥

2010-06-10 @ 21:54:40
URL: http://avaritia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0