Heartbeat

Godmorgon!

Sitter och funderar på vad det var jag lovade Simon att jag skulle fixa idag. Jag kommer ihåg igårkväll att han sa någonting och att jag svarade "jag fixar det i morgon, lovar!". Men nu kommer jag inte ihåg vad det var jag skulle göra, haha bra jobbat!
Det är fint väder idag iallafall, skönt med lite sol efter allt regn i helgen. Blir nog en promenad sen eller lekparken eller nått sånt. Det blev en lugn helg utan några som helst planer, det är rätt skönt med sånna helger ibland. Vi kollade lite film, gick på stan, lekte med Melle och bara va.
Den här veckan har jag inte heller några planer för, inte ens någonting liiitet och oviktigt. Jag blir nästan rastlös när jag tänker på det. Men det är ju iallafall midsommar på fredag och det är ju trevligt, vad vi nu ska göra. Har som sagt inga direkta planer än. Men någonting ska vi nog kunna hitta på.
Nu ska jag nog ta och träna för att fördriva tiden lite medans Melle sover en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0