Mamma Sandra!

Har nyss skickat iväg Tove till stan för en sista träff med klassen innan dom tar studenten! Jag känner mig nästan som hennes mamma när jag står där i dörren och vinkar hejdå medans jag säger "Ha så kul och skicka ett sms sen när du går från stan. Jag kanske kan ta cykeln och möta dig om det blir sent."
Hallå vad fan? Jag trodde bara att det var typ 40åringar som höll på sådär! Men jag antar att det har med Melwin att göra, hehe! Sen han kom till liv så har man ju blivit lite extra rädd om personer som man bryr sig om måste jag faktiskt erkänna. Fast om man tänker efter så är ju det bara bra, tycker jag iallafall.

Nehe om man skulle ta och göra sig anständig nog för att bli sedd av folk. Jag vill ju inte skrämma ihjäl stackaren som ska öppna dörren när vi kommer och ska kolla på lägenheten!


Ser jag inte lite ut som hennes mamma här eller? HE..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0