My drug

Börjar tappa hoppet om en lägenhet nu! Jag vill bara sätta mig i ett hörn och gråta!
Vi var ju och kollade på en som var skitfin förra veckan och sen ringde vi och sa att vi ville ha den. Dom tog alla våra uppgifter och sånt men så sa dom att det var flera som hade ringt och att dom skulle höra av sig till oss om vi skulle få den. Vi har inte hört ett ljud och jag kollade precis på deras hemsida och nu är den borta därifrån, buhu! Men jag skickade ett sms till Simpan att han skulle ringa och fråga om dom har gett den till någon annan eller vad som händer, så vi får väl se vad dom säger. Dom kanske bara har haft mycket att göra så att dom inte har haft tid att ringa än, positiva Sandra!
Det är ju fint väder idag iallafall, det är ju bra. Tänkte gå bort till djurgårn sen när Melle har sovit middag, fast jag skulle behöva gå ner till stan också och Tove kommer hit och jag vill sy lite. Men jag hinner nog med allt...tror jag hehe. Bara man vill så går allt!
Nu vill jag käka frulle iallafall så vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0