Något nytt, något gammalt!

Sydde ju lite förra veckan! Fixade till ett par gamla shorts, fast egentligen så var det ett par jeans från början men klippte av dom till shorts för några år sen. Jaa, jag använder flera år gamla brallor! Det är ju dom som är skönast. Mina favorit jeans köpte jag när jag gick i typ femman tror jag eller om det var sexan kanske, dom funkar fortfarande lika bra, grymt mjuka och sköna! Tillbaka till shortsen nu. Eftersom att jag har haft dom så pass länge så började dom bli lite väl "fransiga" i kanterna och lite väl korta eftersom att aaa dom blir ju det när dom fransar sig. Så jag sydde på en kant av ett sött tyg och sen sydde jag fast ett spetsband som sticker ut under det. Blev skitbra och nu är dom som nya igen.

Här kommer en bild på dom, tyvärr slog det mig aldrig att ta en "före" bild men ni kan ju tänka er ett par fransiga korta jeansshorts så vet ni på ett ungefär;)


Kommentarer
Postat av: Ida

Sjukt snygga! nästan så jag skulle vilja beställa ett par av dej ;)

2010-06-24 @ 23:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0