Nervös!

Ska snart åka iväg till Elin ute i tuna och klippa mig, Simpan ska följa med för han ska också få en ny frippa!
Jag är pirrig i magen, men det får jag vara för det är ju första gången på över tre år jag ska klippa mig. Jag är ju typ aldrig nervös annars men för sånna hära saker så blir jag det. Frillan gör ju så jäkla mycket skillnad på hur man ser ut och det vore ju tråkigt om man kommer hem från frisören och ser ut som skit! Det är därför jag håller mig borta ifrån att gå dit. Men nu är det ju Elin som ska klippa och henne litar jag ju på så då borde jag ju komma hem utan att se ut som skit, haha!
Nu måste vi sticka iväg! Önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0