Nya frippan!

Först och främst måste jag bara svara på en liten fråga!
Sara, våran kamera heter så mycket som Kodak EsayShare Z8612 IS, skitbra tycker jag ;)

Nu ska vi prata om min nya frippa! Den vart hur bra som helst och jag är skitnöjd. Stackars Elin, hon måste nästan ha varit mer nervös än mig och Simon. Först skulle hon ju fixa Simpans risbuske och göra om den till något snyggt och sen skulle hon klippa mig som är världens petigaste med frisyrer, haha.
Men både Simon och jag blev ju nöjda så det var ju tur. Så nu har Elin fått äran att bli min nya frisör!

Tänkte bara slänga in en bild lite snabbt och ta mig ut på en lite tur med Melle sen!


Kommentarer
Postat av: Sara

Tack, då vet jag ;) För det blev verkligen jättefina bilder :D

2010-06-15 @ 21:37:52
URL: http://saramis.blogg.se/
Postat av: Jeja

Mm supersnygg är du!!

2010-06-16 @ 23:05:17
URL: http://jenniferbeckstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0