Sommar!

Hallu!

Sitter ute på ballen och väntar på att solen ska titta fram bakom hörnet. Den brukar komma runt tolv och sen stannar den kvar ända till på kvällen när den går ner. Skönt att vi har balkongen åt rätt håll.
Igår var jag och Melle ute nästan hela dagen, var på djurgårn hela förmiddagen men sen kom molnen fram och då gick vi hem och var på bakgården istället där solen sken hela tiden. Konstigt att det var massor med moln på djurgårn men inga moln här när det bara är några hundra meter ifrån.
Idag har vi tvättis och i morse när jag kom ner så stog dörren på glänt och det var massa kläder därinne och så satt det en lapp att den ena maskinen hade gått sönder. Jag tror inte att den som hade tvättis igår hann färdigt med allt och kanske tänkte fortsätta idag. Men det skiter jag i för det är ju vi som har tagit tiden idag, så jag stoppade in alla våra grejer och låste dörren och tog nykeln. Han/hon får skylla sig själv om dom lämnar grejer där nere.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0