Utgång

Det blev en liten spontan utgång för mig igår! När Simon och jag satt och käka mat igår så sa jag att Tovisen och Maddepadde skulle gå ut och då sa han "men du kan ju följa med" och då tänkte jag att jaa vafan det kan jag ju göra. Så så blev det! Även fast det var torsdag så var det faktiskt en del folk ute, en del studenter men mycket annat folk också.
Träffade på ett Malmköpingsgäng med både nära vänner och bekanta, trevligt trevligt! Sen sprang Jimmy Heimann förbi, jag ropade på han och sen blev han också kvar där resten av kvällen. Tur var väl det för han fick ta Simons plats för kvällen. Nu syftar jag inte på dom snuskiga delarna utan han fick bli min räddare från dom dräggiga killarna som kommer fram och säger "vad vacker du är! Har du någon kille?", då var det bara att knuffa fram Jimmy och säga att "jaa, det här är min kille", då bad dom om ursäkt och pep iväg fortare än kvickt, skönt det!haha
När klockan blev två var det dags att kila hem så jag och Tove kramade alla som bor på andra sidan stan hejdå och sen började vi vandra hemåt. Vi somnade nog vid halvfyra tiden sen skulle jag tro, sen på morgonen vaknade Melle och då var det bara att kliva upp. Fast han kände nog på sig att jag var trött för han tog en halvtimmes sovmorgon mot när han brukar vakna så en liten extra stund fick jag ju sova!Hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0