Lite rörigt om helgen

Sitter med en ansiktsmask och väntar på att tiden ska gå! Helgen var super, därav ingen uppdatering men jag tänkte köra en liten snabbgenomgång.

Fredag: Eftersom det blev utgång på tordagen så spenderades största delen av dagen liggandes framför film tillsammans med Tove och Mellefis. När Simon kom hem från jobbet så åkte Tovan hem en stund och vi gick ner på stan för att möta upp Heimann och grabbarna för lite studentpresent shopping. När det var klart möte vi upp Tove så gick vi och köpte mat och sen gick vi hem och hade myskväll/tjejfix inför studenten.

Lördag: Studentdag! Jag gick upp tidigare än nödvändigt för att vara snäll och följa med hem till Ellen(Toves klasskompis) och hjälpa till att fixa iordning hår och smink. Fast jag hann bara med håret för sen var jag tvungen att stressa hem för att hinna fixa mig själv också. När klockan blev tio så möte vi upp Heimann och dom så gick vi hem till Glenn där ännu fler grabbar var. Alla började dricka och efter någon timme så tog vi taxi till rekarne för att gratta framförallt Jimmy och Bubba men sen sprang man ju på flera till också. Madde, Elin och Johanna joinade oss när vi skulle ner på stan och kolla på alla flak så då behövde jag inte vara ensam tjej längre, haha.
Sen var det dags för rinman att spring ut så vi gick dit för att gratta Martin. Efter det så tog jag och Simon bussen  till Malmköping för att gå hem till Tove och bli bjudna på mat och ha det trevligt, och gratta Tove såklart. När vi hade varit där ett tag så kom Mammi och plockade upp oss och körde in oss till stan igen. Först hem och byta kläder en snabbis och sen vidare hem till Heimann och ännu lite senare for vi hem till Malin och efter det blev det stan för att köpa mat och sen tillslut hem för att sova.

Söndag: Pigga och glada vaknade vi och traskade ner till tvättis för att tvätta Simons jobbkläder. Sen kom Melle hem och så gjorde vi inte så där väldigt mycket mer eftersom att det tokregnade ute så fanns det inte så mycket att hitta på. Det blev mest film och mys, typ så som en söndag ska vara.

Nu har Melle vaknat från sin tupplur så nu ska vi gå ut på en promenad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0