Juni

Fyfasen jag sov nästan i 12 timmar inatt, liiite skönt! Jag vaknade pigg och utvilad klockan nio i morse och då hade inte ens Melle vaknat än, han låg och små snarkade med rumpan i vädret. Asså jag har börjat misstänka att Melle är vaken på natten och typ sitter och leker med någonting i sängen för han sover ju så länge på morgonen sen. Han kan ju liksom inte sova typ 13-14 timmar på natten och sen sova typ 3-4 timmar till på dagen, det kan ju inte vara normal för en unge i hans ålder, eller? Fast om han är lika seg som jag är så är det inget konstigt, haha.
Men jag har faktiskt vaknat några gånger på natten av att han har sträckt sig och fått tag på någon leksak som har legat på golvet nära sängen som han sitter och leker med sen. Han kanske är vaken några timmar mitt i natten varje dag, vad vet jag? Inte för att det gör någonting för han skriker ju inte men endå skulle vara ganska kul och veta vad han gör för nått.

Idag har vi iallafall varit på djurgårn och haft det skönt i solen. Melle hade med sig en liten hink som han satt och stoppa ner grässtrån i, roande hehe. Efter det gick vi till sveaplan för att gå till min favoritbutik(tygbutiken), jag fick med mig lite grejer hem så nu är jag sugen på att plocka fram symaskinen. Men det orkar jag inte göra nu, det får vänta tills i morgon. Fast då kommer Tovis hit kom jag på nu, men jag hinner nog med båda skulle jag tro. Nu ska jag gå och lägga mig på soffan och vänta på att Simpan ska komma hem från träningen så att jag kan tvinga honom att vi ska gå och sova, är skittrött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0