Alright

Solen tittade fram tillslut igår iallafall. Fast det blev inget solande för jag kände mig lite hängig och det blir ju inte bättre av att sitta i solen direkt. Idag mår jag iallafall bättre så idag blir det djurgårn sen när Melle har sovit middag och sådär. Hoppas bara att molnen håller sig borta idag. Annars är det väl bara att gå hem och sätta sig på balkongen för där verkar solen alltid skina nästan.
Pratade nyss med Simon, vi håller på att planera semester. Om han får ledigt när vi vill att han ska få ledigt så ska vi åka upp till Gävle om några veckor!
Pratade precis med Simon igen, han SKA få ledigt som vi har planerat så vi ska åka till Gävle nästa månad, längtar! Nu måste jag bara ringa till farmor och planera med henne också eftersom att hon också ska följa med oss dit.

Nu ska jag ringa och sen ska jag ut på ballen och skura resten av golvet som jag inte hann med sist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0