Förstamarstvåtusentio

Tjoflöjt! Va ett tag sen, har varit rätt fullt upp, förutom idag då när jag inte har gjort ett skit, haha. Vädret har ju varit lagom roligt idag så jag hade inte så mycket lust att göra något. Jag och Melle har bara busat och gosat hela dagen lång. Men lite sånna dagar är ju också bra, närhet är bra för dom små liven har jag hört. Melle börjar bli trött nu tror jag, han sitter på golvet och kramar min fot och suger på tummen, haha sötnosen.

Idag är det exakt tio år sen min kära farfar dog! Det känns som om det var igår, fast ändå så har han varit borta i en evighet. Jag saknar honom, jag var nog en liten farfars flicka, hans sockertopp som han kallade mig! Min brorsa kallade han för fingerpellen, det var för att han hade så svårt att låta bli att peta på allt han kom åt, haha. Jag blir helt varm när jag tänker på allt det där. Jag önskar att han kunde komma tillbaka igen, bara för en dag eller två eller jaa vad sjutton i flera år. Jag undrar vad han skulle säga och tycka om Simon och Melwin och alltihop, vad han skulle säga om att jag hade tagit mig in i byggbranschen eftersom han själv var där. Sånt kan jag sitta och fundera över när jag har lite tid att göra ingenting på.
Puss på dig farfar däruppe!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0