Fredagsmys

Satan vad trött jag är idag! Gårdagen blev väl kanske inte riktigt som den var tänkt. Den började iallafall bra med paketöppning och massa mys men tyvärr så slutade den med hög feber för Melle. Det enda som dög fram mot kvällen var att ligga som en svettig disktrasa på min mage och suga på tummen i flera timmar, stackars Melleplutt! Innan han la sig fick han dricka massor med vatten och så fick han en tablett. Så nu på morgonen hade han kissat blöjan alldeles överfull, men febern är iallafall borta nu så det är ju bra det. Men vi hann ju iallafall med lite kalas innan han fick feber, mormor Lena var här för att hjälpa till att baka lite inför lördag så det blev ett litet paket därifrån och sen kom Henke och Sterner förbi en sväng för att lämna paket och dricka saft.
Men nu har jag inte tid att sitta här längre för nu måste jag ut till köket och fixa tårta tills kalaset i morgon!
Lite musik skulle inte sitta fel heller, grannarna har lite....trevligt därinne..he....he!
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0