Full som en kastrull

Vilken lördag! Som sagt blev det en shoppingrunda med mammi under hela dagen, jag fick med mig lite allt möjligt hem, visar i morgon. Sen kom vi hem vid fyra tiden och då var det bara att kasta sig in i duschen och fixa sig i ordning för klockan fem kom Heimann, Heimann jr och Kämäräinen. Efter ett tag droppade det in några till och när klockan var halv sju gick vi ett par hundra meter hem till Peter där det blev massa käk,prat,skratt and so on. Det var också såhär frågesport eller vad man ska säga, den handlade om vem som känner Peter bäst. Lycka till tänkte jag som har känt honom i två år till skillnad mot dom andra som är barndomsvänner. Men gissa vem som vann?JAG!haha
När klockan började dra sig mot tolv for vi vidare hem till Lander mf, dom är fem grabbar som delar på en lägenhet. Där blev det dans för hela slanten, och när klockan blev tre bestämde vi oss för att röra oss hemmåt, och sen blev det bums i säng!Helt klart en lyckad kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0